::Τειρεσίας | Γραφείο Εξυπηρέτησης

Γραφείο Εξυπηρέτησης

Σε τι στάδιο βρίσκεται η αίτηση μου;

Για τη διευκόλυνση των υποκειμένων των δεδομένων στην άσκηση των δικαιωμάτων τους, η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ έχει συστήσει «Γραφείο Εξυπηρέτησης» το οποίο δέχεται, εξετάζει και απαντά σχετικά έγγραφα αιτήματα.
Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφερόμενος διαπιστώσει την ύπαρξη λάθους σε δεδομένα που τον αφορούν, μπορεί να υποβάλει σχετική αίτηση και να ζητήσει τη διόρθωσή τους.
Η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ AE, για να εξασφαλίσει τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια και ενημέρωση των δεδομένων, προβαίνει στη συμπλήρωση (με τις ενδείξεις «εξοφλήθηκε», «ματαιώθηκε» κλπ.) ή διαγραφή αυτών, εφόσον, σύμφωνα με τον Kανονισμό Eπεξεργασίας Δεδομένων (KEΔ) του αρχείου οικονομικής συμπεριφοράς, περιέλθουν σε γνώση της εταιρείας τεκμηριωμένα στοιχεία. Για το σκοπό αυτό η ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ AE ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους δεν θα πρέπει να καταστρέφουν τα σώματα των εξοφλημένων επιταγών και συναλλαγματικών.
Oι ενδιαφερόμενοι, για οποιαδήποτε πραγματοποίηση συναλλαγής με την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ είναι απαραίτητο να προσκομίσουν την ταυτότητα ή το διαβατήριο τους, καθώς και σχετική αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.
Σχετικές πληροφορίες και έντυπα με τα απαιτούμενα κατά περίπτωση δικαιολογητικά, χορηγούνται στα Γραφεία Εξυπηρέησης της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ στο Μαρούσι Αττικής,
οδός Αλαμάνας 1 και Πρεμετής, ΤΚ 151 25.

Ώρες λειτουργίας: 08:30 - 14:00
Τηλέφωνο επικοινωνίας: +30 210-36.76.700, Fax: +30 210-36.76.750 (9:00 - 16:00)
Διεύθυνση Ιστοσελίδας: http://www.tiresias.gr
Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (E- mail): tiresias@tiresias.gr
Σε εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR: General Data Protection Regulation) 2016/679/ΕΕ μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση ή αίτηση άρσης.
Έντυπο αιτήσεων παροχής πληροφοριών για τα στοιχεία του αρχείου της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, για φυσικά* και νομικά* πρόσωπα.
Η αίτηση πρέπει να αποστέλλεται ταχυδρομικώς, δεόντως συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη (με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής σας από αρμόδια Δημόσια ή Αστυνομική Αρχή) ή να παραδίδεται αυτοπροσώπως ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο άτομο στα γραφεία της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ
Ο αιτών θα πρέπει να είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας, όπως αυτός ορίζεται στο Καταστατικό (για τις προσωπικές εταιρείες) ή το ΦΕΚ (για Ανώνυμες & Ε.Π.Ε.) ή το πιστοποιητικό εγγραφής και μεταβολών Γ.Ε.ΜΗ., τα οποία θα πρέπει να υποβληθούν μαζί με την αίτηση και επίσης να ακολουθήσει τις οδηγίες που δίνονται ανωτέρω για τα φυσικά πρόσωπα (θεώρηση γνησίου υπογραφής κλπ).

Tα χρονικά διαστήματα παραμονής των δεδομένων στο αρχείο έχουν ως εξής :

  1. ΣΑΥ & ΣΥΠ: Συνοψίζονται στο σχετικό πίνακα
  2. ΣΣΧ: Διαγραφή δεδομένου πραγματοποιείται στις εξής περιπτώσεις
  3. ΣΚΣΕ: Τα δεδομένα τηρούνται στο αρχείο για 5 χρόνια
  4. Ταυτότητες/Διαβατήρια: Οι πληροφορίες δεν διαγράφονται από το αρχείο εκτός εάν υποβληθεί στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ανάκληση της υπεύθυνης δήλωσης περί της κλοπής ή της απώλειας
  5. ΦΕΚ/ ΓΕΜΗ: Τα δεδομένα που αφορούν σε μέλη Διοικητικών Συμβουλίων, διαχειριστές και εταίρους των άνω νομικών προσώπων τηρούνται από την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ για χρονικό διάστημα δέκα (10) ετών από τη δημοσίευση του σχετικού ΦΕΚ ή την καταχώριση στο ΓΕΜΗ, αντίστοιχα.
  6. Αρχείο εκχωρημένων απαιτήσεων από συμβάσεις/ πιστοποιήσεις εκτέλεσης δημοσίων έργων: Ο χρόνος παραμονής των στοιχείων του αρχείου ορίζεται σε 3 (τρεις) μήνες από την ημερομηνία της πλήρους εξόφλησης της εκχωρηθείσας απαίτησης. Μετά την πάροδο των τριών (3) μηνών τα δεδομένα του αρχείου διαγράφονται αυτόματα

Πληροφορίες για τη διαδικασία διαγραφής ή συμπλήρωσης δεδομένου αναλυτικά για κάθε περίπτωση καθώς και για τον χρόνο τήρησης των δεδομένων, θα βρείτε στη σελίδα των συχνών ερωτήσεων.

Έντυπο αιτήσεων συμπλήρωσης / διαγραφής δεδομένων φυσικών ή νομικών προσώπων (η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και από πληρεξούσιο φυσικού ή νομικού προσώπου).
Η αποστολή των δικαιολογητικών με σκοπό τη συμπλήρωση / διαγραφή δεδομένων του αρχείου μπορεί να πραγματοποιηθεί και ταχυδρομικά.
Διαδικασία διόρθωσης εσφαλμένων στοιχείων
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κάποια ανακρίβεια ή σφάλμα στα δεδομένα του Αρχείου που τηρείται από την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να καταθέσει αίτηση διόρθωσης στο Γραφείο Εξυπηρέτησης.

Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δεν επιθυμεί τη , μετάδοση των στοιχείων οικονομικής συμπεριφοράς του, που τηρούνται στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, μπορεί να ζητήσει, με σχετική αίτηση, που υποβάλλεται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά (με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια Δημόσια ή Αστυνομική Αρχή) στα Γραφεία Εξυπηρέτησης Κοινού, τη μη μετάδοση των δεδομένων αυτών προς τις Τράπεζες, τους Φορείς του Δημοσίου και το σύστημα ΤΣΕΚ.

Έντυπο αίτησης μη μετάδοσης στοιχείων οικονομικής συμπεριφοράς για φυσικά* και νομικά* πρόσωπα.

Με την ικανοποίηση του αιτήματός του στη θέση των δεδομένων αναγράφεται: «δεν επιθυμεί την μετάδοση δεδομένων που τον αφορούν».

Η άρση του άνω αιτήματος γίνεται ελεύθερα, οποτεδήποτε με την υποβολή νέας έγγραφης αίτησης προς την ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ, για φυσικά και νομικά πρόσωπα.

Έντυπο αίτησης καταχώρησης στο αρχείο, περί δηλώσεως κλοπής ή απώλειας ταυτότητας - διαβατηρίου.

Η ανάκληση δήλωσης κλοπής, απώλειας ταυτότητας-διαβατηρίου μπορεί να γίνει με υποβολή σχετικού εντύπου

Για τη διενέργεια μεταβολών στα στοιχεία του αρχείου (περιλαμβανομένης της διαγραφής αυτών), απαιτείται να προκομισθεί στην ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ από τον ενδιαφερόμενο βεβαίωση του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης ή της Αστυνομικής Αρχής, από την οποία να προκύπτει ότι το συγκεκριμένο δελτίο ταυτότητας βρίσκεται σε ισχύ, καθώς και υπεύθυνη δήλωση του ενδιαφερομένου περί ανάκλησης της δήλωσης κλοπής/ απώλειας.
Tα Γραφεία Εξυπηρέτησης Κοινού της ΤΕΙΡΕΣΙΑΣ ΑΕ βρίσκονται:
  Αλαμάνας 1 και Πρεμετής,
Μαρούσι Αττικής,
Τ.Κ. 151 25
(Ταχυδρομική Θυρίδα 61086)

Ώρες λειτουργίας των Γραφείων Εξυπηρέτησης Κοινού: 08:30 - 14:00
   
Τηλέφωνα επικοινωνίας: +30 210 36.76.700 (09:00 - 16:00)
Fax: +30 210 36.76.750
E-mail: tiresias@tiresias.gr
Διεύθυνση Ιστοσελίδας: http://www.tiresias.gr