Γραφείο Εξυπηρέτησης Κοινού
Για την εξυπηρέτηση των πολιτών στην άσκηση των δικαιωμάτων τους, η Εταιρία διαθέτει Γραφείo Εξυπηρέτησης Κοινού, τo οποίo δέχεται, εξετάζει και απαντά στα σχετικά αιτήματα εντός της νόμιμης προθεσμίας. Η εταιρία παρέχει την ίδια εξυπηρέτηση και στα νομικά πρόσωπα, ανεξαρτήτως μορφής.
Η Τειρεσίας επιθυμεί τη μέγιστη δυνατή διευκόλυνση των πολιτών στην άσκηση των νόμιμων δικαιωμάτων τους και την πλήρη και έγκαιρη ανταπόκριση στην εξέταση των αιτημάτων τους. Όλες οι υπηρεσίες της Τειρεσίας για την εξυπηρέτηση κοινού παρέχονται δωρεάν.
Για τη διευκόλυνση στην άσκηση των δικαιωμάτων και την ταχεία και πλήρη αντιμετώπιση των αιτημάτων, χρησιμοποιούνται τυποποιημένα έντυπα αιτήσεων.
Επιπλέον, η Τειρεσίας παρέχει αναλυτικές οδηγίες για τα απαιτούμενα, σύμφωνα με τον Κανονισμό Επεξεργασίας Δεδομένων των Αρχείων της, δικαιολογητικά συμπλήρωσης ή διαγραφής των δεδομένων και τους χρόνους διατήρησης αυτών στα Αρχεία, τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω της ιστοσελίδας της
δείτε εδώ.
Η εξυπηρέτηση πραγματοποιείται στα γραφεία της εταιρίας στο Μαρούσι Αττικής (Αλαμάνας 1, ΤΚ 15125) :
- Με φυσική παρουσία (Δευτέρα-Παρασκευή, 08.30 π.μ. - 2.00 μ.μ., κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού που μπορείτε να κλείσετε καλώντας στο 210 3676700 τις εργάσιμες ημέρες, από 9 π.μ. έως 4 μ.μ.
- Μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση tiresias@tiresias.gr
- Μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Αλαμάνας 1, 15125 Μαρούσι - υπόψη Γραφείου Εξυπηρέτησης Κοινού.
Για κάθε συναλλαγή με την Τειρεσίας, οι ενδιαφερόμενοι είναι απαραίτητο να προσκομίσουν την ταυτότητα ή το διαβατήριό τους.
-
Πρόσβαση Ενδιαφερομένων
Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο έχει το δικαίωμα να γνωρίζει ποια προσωπικά του δεδομένα τηρεί και επεξεργάζεται η Τειρεσίας. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα πρόσβασης με σχετική αίτηση.
Έντυπα αιτήσεων παροχής πληροφοριών για τα δεδομένα που εμφανίζονται στα αρχεία της Τειρεσίας, για
φυσικά και
νομικά πρόσωπα.
Φυσικά Πρόσωπα
Η αίτηση μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά (Αλαμάνας 1, 151 25 Μαρούσι) ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (
tiresias@tiresias.gr), πλήρως συμπληρωμένη και με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του αιτούντος από αρμόδια Δημόσια Αρχή, ή να υποβληθεί αυτοπροσώπως ή από νόμιμα εξουσιοδοτημένο άτομο στα γραφεία της Τειρεσίας (Δευτέρα-Παρασκευή, 08.30 π.μ. - 2.00 μ.μ.) κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Σχετική αίτηση/Υπεύθυνη Δήλωση μπορεί να συνταχθεί και μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-dilosi». Θα πρέπει να αναγράφονται σε αυτή τα πλήρη στοιχεία ταυτότητας του αιτούντος:
δείτε εδώ
Νομικά Πρόσωπα
Ο αιτών θα πρέπει να είναι ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας, όπως αυτός ορίζεται στο πιστοποιητικό εγγραφής και μεταβολών Γ.Ε.ΜΗ., το οποίο θα πρέπει να υποβληθεί μαζί με την αίτηση και επίσης να ακολουθήσει τις οδηγίες που δίνονται παραπάνω για τα φυσικά πρόσωπα (θεώρηση γνησίου υπογραφής κλπ).
Η σχετική αίτηση/Υπεύθυνη Δήλωση μπορεί να συνταχθεί από τον νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας και μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-dilosi» :
δείτε εδώ
Για τη διευκόλυνσή σας, η Τειρεσίας μπορεί να απαντήσει στα παραπάνω αιτήματα και μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Διαβάστε οδηγίες
-
Συμπλήρωση/διαγραφή δεδομένων
Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη διόρθωση ή/και τη συμπλήρωση των δεδομένων του.
Έντυπα Αιτήσεων συμπλήρωσης/διαγραφής δεδομένων
φυσικού ή
νομικού προσώπου (η αίτηση μπορεί να κατατεθεί και από πληρεξούσιο
φυσικού ή
νομικού προσώπου).
Τα κατά περίπτωση δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη συμπλήρωση / διαγραφή δεδομένων συνοδευόμενα από την σχετική αίτηση μπορούν να υποβληθούν στα γραφεία της Τειρεσίας, ή να αποσταλούν ταχυδρομικά (Αλαμάνας 1, 151 25 Μαρούσι) ή με e-mail (
tiresias@tiresias.gr) στην περίπτωση που δεν απαιτείται η διαβίβαση πρωτοτύπων δικαιολογητικών (π.χ. σώμα επιταγής ή συναλλαγματικής).
-
Μη μετάδοση δεδομένων
Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο το οποίο δεν επιθυμεί τη μετάδοση των δεδομένων, που εμφανίζονται στα Αρχεία δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς της Τειρεσίας και το αφορούν, μπορεί να ζητήσει με σχετική αίτηση την κατά περίπτωση μη μετάδοση αυτών ή και της βαθμολόγησης της πιστοληπτικής του συμπεριφοράς προς τα πιστωτικά και χρηματοδοτικά ιδρύματα, τους φορείς του δημοσίου ή/ και προς τις επιχειρήσεις αποδέκτες του συστήματος ΤΣΕΚ.
Με την ικανοποίηση του αιτήματος, στη θέση των δεδομένων/βαθμολόγησης πιστοληπτικής συμπεριφοράς αναγράφεται κατά περίπτωση: «Δεν επιθυμεί τη μετάδοση δεδομένων/βαθμολόγησης πιστοληπτικής συμπεριφοράς που τον αφορούν/α».
Έντυπο αίτησης μη μετάδοσης δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς για
φυσικά και
νομικά πρόσωπα.
Η σχετική αίτηση μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά (Αλαμάνας 1, 151 25 Μαρούσι) ή με e-mail (
tiresias@tiresias.gr) ή στο φαξ 2103676750, πλήρως συμπληρωμένη και με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής του αιτούντος από αρμόδια Δημόσια Αρχή, ή να υποβληθεί αυτοπροσώπως ή/και από νόμιμα εξουσιοδοτημένο άτομο στα γραφεία της Τειρεσίας, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.
Η αίτηση μπορεί να συνταχθεί και μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «e-dilosi» :
δείτε εδώ
Η άρση του άνω αιτήματος γίνεται ελεύθερα, οποτεδήποτε με την υποβολή νέας έγγραφης αίτησης προς την Τειρεσίας, για
φυσικά και
νομικά πρόσωπα.
Σε εφαρμογή του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR: General Data Protection Regulation) 2016/679/ΕΕ, κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να ασκήσει τα δικαιώματά του συμπληρώνοντας τη σχετική
αίτηση και
αίτηση άρσης.
Ταυτότητες – Διαβατήρια
Με στόχο τον περιορισμό της απάτης και τη προστασία του πολίτη, οι πολίτες μπορούν να δηλώσουν την κλοπή, απώλεια ή αντικατάσταση της ταυτότητας ή του διαβατηρίου τους προς ενημέρωση του Αρχείου Δεδομένων Ταυτοτήτων-Διαβατηρίων της Τειρεσίας.
...
Έντυπο αίτησης καταχώρησης δήλωσης κλοπής ή απώλειας ταυτότητας - διαβατηρίου. Η αίτηση συνοδεύεται απαραίτητα από τη βεβαίωση που χορηγείται από την Αστυνομία.
Η ανάκληση δήλωσης κλοπής, απώλειας ταυτότητας-διαβατηρίου μπορεί να γίνει με υποβολή σχετικού εντύπου συνοδευόμενη από βεβαίωση της αρμόδιας Αστυνομικής Αρχής, από την οποία να προκύπτει ότι το συγκεκριμένο δελτίο ταυτότητας βρίσκεται σε ισχύ.
Δείτε περισσότερα...
Χρήσιμες Πληροφορίες
Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι σε κάθε περίπτωση υποβολής αίτησης, η σχετική απαντητική επιστολή της Τειρεσίας διαβιβάζεται ταχυδρομικά – συστημένη, για λόγους διασφάλισης της εμπιστευτικότητας των δεδομένων που περιέχονται σε αυτή.
...
Οι επιστρεφόμενες/μη αναζητηθείσες συστημένες επιστολές της εταιρίας προς τους πολίτες, τηρούνται στη Τειρεσίας για τρεις (3) μήνες από την επιστροφή τους. Μετά την παρέλευση του διαστήματος αυτού κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να λάβει μόνον αντίγραφο. Επιστρεφόμενες/μη αναζητηθείσες συστημένες επιστολές της Εταιρίας που αφορούν σε χορήγηση αναλυτικής αναφοράς δεδομένων προς τους πολίτες τηρούνται στην Τειρεσίας για τρεις (3) μήνες από την επιστροφή τους.
Επιστρεφόμενα στην εταιρία/μη αναζητηθέντα πρωτότυπα δικαιολογητικά διατηρούνται στην Τειρεσίας για δέκα (10) έτη από την υποβολή της αίτησης.
Δείτε περισσότερα...
Επικοινωνία
Ώρες λειτουργίας :
08:30 π.μ. - 2:00 μ.μ.
Τηλέφωνο επικοινωνίας :
+30 210-36.76.700 (9:00 π.μ. - 4:00 μ.μ.)
Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου (e- mail) :
tiresias@tiresias.gr